Stary regulamin

Poniższy regulamin obowiązuje do dnia 31.05.2021 r. Regulamin obowiązujący od dnia 01.06.2021 r. dostępny jest pod adresem: https://antyki24.pl/regulaminy

 

 

W Regulaminie sklepu internetowego antyki24.pl (obowiązującym od 01.10.2018 do 31.05.2021), występują poniższe definicje:

  1. Sprzedawca – Firma „Antyki24” Wioletta Jabłonowska, z siedzibą w Sztumskiej Wsi 208, 82-400 Sztum, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP, NIP: 5792007835, REGON: 220058667, adres email: biuro@antyki24.pl, telefon: 55 277 7994
  2. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem strony internetowej https://antyki24.pl oraz wszystkich podstronach serwisu
  3. Klient – każda osoba fizyczna/firma, która zarejestrowała się na stronie/złożyła zamówienie bez rejestracji bądź telefonicznie
  4. Konto – konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie sklepu antyki24.pl

Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów polegających na umożliwieniu im założenia bezpłatnie Konta w Sklepie, zawierania przez Internet lub telefonicznie umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu, za ceny podane na stronie internetowej Sklepu oraz jej podstronach.
  2. Treści prezentowane na stronie i podstronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszeniem do składania ofert.
  3. Dokonanie zakupu w Sklepie możliwe jest bez rejestracji Konta, lub po rejestracji i założeniu Konta w Sklepie oraz poprzez złożenie zamówienia telefonicznego. Procedura założenia Konta w Sklepie została szczegółowo opisana w części Regulaminu pt. „Założenie Konta w Sklepie”.
  4. Założenie Konta w Sklepie, oraz złożenie zamówienia bez rejestracji lub telefonicznie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu sklepu antyki24.pl
  5. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajów Unii Europejskiej, możliwość wysyłki za granicę ustalana jest indywidualnie, a Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wycofania zamówienia, jeśli nie istnieje możliwość wysyłki ogólnodostępnymi środkami spedycyjnymi.
  6. W celu realizacji zamówień Klienta (w tym w zakresie potwierdzenia zamówienia, wskazania danych do dokonania przelewu, korespondencji w trakcie realizacji zamówienia, itp.) Sprzedawca będzie się kontaktował z Klientem drogą emailową na wskazany przez Klienta adres emailowy. Do kontaktu ze Sprzedawcą we wszelkich sprawach, w tym reklamacji, służy adres email: biuro@antyki24.pl. W wypadkach konieczności wyjaśnienia wątpliwości bądź niezwłocznego przekazania informacji odnośnie realizacji zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z Klientem telefonicznie na wskazany przez niego nr telefonu.

Założenie Konta w Sklepie

  1. Konto w Sklepie mogą założyć osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych (tj. osoby pełnoletnie nieubezwłasnowolnione lub osoby, które uzyskały pełnoletniość poprzez zawarcie związku małżeńskiego), osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
  2. Osoba, która chce założyć Konto w Sklepie musi wypełnić odpowiedni formularz rejestracyjny umieszczony na stronie internetowej o adresie: https://antyki24.pl/pl/reg. W formularzu należy podać: imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Adres e-mail oraz hasło będą służyły do logowania w Sklepie. Zabronione jest podawanie w formularzu treści niezgodnych z obowiązującym prawem.
  3. Formularz rejestracyjny stanowi ofertę Sprzedawcy dotyczącą zawarcia ze Sprzedawcą umowy o założenie Konta w Sklepie.
  4. Do wysłania formularza rejestracyjnego oraz zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie konieczna jest akceptacja Regulaminu oraz polityki prywatności.
  5. Kliknięcie przycisku „Zarejestruj” spowoduje wysłanie formularza rejestracyjnego i jest równoznaczne z przyjęciem oferty Sprzedawcy. Z tym momentem pomiędzy Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie.
  6. Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy o założenie Konta w Sklepie w terminie 14 dni od dnia zawarcia tej umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o założenie Konta w Sklepie powinno zostać złożone na piśmie lub emailem, a do zachowania powyższego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed upływem terminu pocztą, kurierem lub emailem na adres Sprzedawcy podany w części Regulaminu pt. „Definicje” pkt 1).
  7. Po założeniu Konta w Sklepie i zalogowaniu się do Sklepu Klient może dokonywać zmian w zakresie danych wskazanych przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego oraz także powinien uzupełnić dane w zakładce: Informacje wysyłkowe i rozliczeniowe (Książka adresowa), które niezbędne są do dokonania dostawy towarów zamówionych w Sklepie przez Klienta oraz wystawienia faktury VAT.

Składanie i realizacja zamówień

  1. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klientów za pośrednictwem Sklepu lub telefonicznie na numer telefonu wskazany w części Regulaminu pt. „Definicje” pkt 1).
  2. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę lub telefonicznie w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00. Towary sprzedawane są bez aranżacji i bez dekoracji widocznych na stronie i podstronach Sklepu, chyba że w opisie danego towaru wskazano inaczej.
  3. W celu zawarcia umowy sprzedaży za Sprzedawcą Klient wybiera w Sklepie towary poprzez kliknięcie ikony „Do koszyka”. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia dodanych tam towarów lub rezygnacji z dokonania zakupów.
  4. Po dodaniu towarów do koszyka Klient ma możliwość zmiany ilości towarów, jakie chce kupić w Sklepie poprzez zmianę cyfry w odpowiednim polu w koszyku. Wyświetlone w koszyku towary wraz z podaniem ich ilości oraz cen stanowią ofertę ich zakupu złożoną Klientowi przez Sprzedawcę.
  5. Po dodaniu do koszyka wszystkich towarów, które Klient chce zamówić, aby dokonać zamówienia należy kliknąć ikonę „Przejdź do kasy”.
  6. Jeżeli Klient nie uzupełnił wcześniej danych na swoim Koncie w zakładce: Informacje wysyłkowe i rozliczeniowe (Książka adresowa), po kliknięciu ikony „Przejdź do zamówienia” zostanie wyświetlony formularz „Dodaj nowy adres”, w którym Klient powinien podać adres zamieszkania, adres dostawy towaru lub adres do faktury, numer telefonu komórkowego lub stacjonarnego, a ponadto, jeżeli zakupy dokonywane są w ramach prowadzonej działalności gospodarczej – nazwę firmy oraz NIP.
  7. Następnie Klient powinien wybrać sposób płatności oraz dostawy, które zostały opisane w kolejnych częściach Regulaminu.
  8. Na tym etapie składania zamówienia Klient powinien również sprawdzić poprawność swojego zamówienia oraz wszelkich danych, a następnie potwierdzić je poprzez kliknięcie ikony „Zamawiam i płacę” bądź może również ich nie potwierdzać i wrócić do koszyka.
  9. Potwierdzenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem złożonej przez Sprzedawcę oferty zakupu wskazanych w zamówieniu towarów i prowadzi do zawarcia umowy sprzedaży tych towarów pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
  10. W przypadku dokonywania zamówienia telefonicznie, Klient wskazuje wybrane przez siebie w Sklepie towary. Upoważniony przedstawiciel Sprzedawcy przyjmuje zamówienie, informuje Klienta o całkowitej wartości zamawianych towarów, sposobie dostawy, koszcie przesyłki, łącznej wartości zamówienia, obejmującej koszt przesyłki, oraz formach płatności. Klient zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko, adres dostawy towaru oraz adres zamieszkania w celu wystawienia faktury, adres e-mail, a także w przypadku, gdy zamówienie jest składane w ramach prowadzonej działalności gospodarczej nazwę firmy oraz NIP.
  11. Po złożeniu zamówienia zarówno w Sklepie jak i telefonicznie Klient dostaje na wskazany przez siebie adres e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia.
  12. Po przyjęciu zamówienia do realizacji Sprzedawca lub jego upoważniony przedstawiciel może się niezwłocznie skontaktować z Klientem na wskazany przez niego adres e-mail lub numer telefonu, w przypadku gdy prawidłowa realizacja zamówienia wymaga dalszych ustaleń, w tym w szczególności jeżeli towar objęty zamówieniem w części jest nieodstępny w magazynie Sprzedawcy. W przypadku niedostępności danego towaru w magazynie Konsument podejmuje decyzję, czy Sprzedawca ma zrealizować zamówienie częściowo, czy anulować całe zamówienie.
  13. W przypadku, gdy całość zamówionego towaru jest niedostępna w magazynie, Sprzedawca lub jego upoważniony przedstawiciel poinformuje o tym niezwłocznie Klienta na wskazany przez niego adres e-mail lub numer telefonu. Zamówienie w takiej sytuacji jest w całości anulowane.
  14. W przypadku, gdy Klient dokonał już płatności za towar, a zamówienie zostało częściowo lub w całości anulowane w sytuacjach opisanych w pkt 13 lub 14 powyżej, Sprzedawca zwróci Klientowi wartość anulowanej odpowiednio części lub całości zamówienia.
  15. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie towary objęte zamówieniem są skompletowane i gotowe do wysyłki. Paragon fiskalny lub faktura VAT wysyłana jest razem z przesyłką do Klienta. Klient, który wybierze dowód zakupu w formie faktury VAT zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych do jej wystawienia.
  16. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu jego realizacji. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem lub telefonicznie na adres oraz numery telefonów wskazane części Regulaminu pt. „Definicje” pkt 1, a także. Zmiany w zamówieniu, o których mowa w niniejszym punkcie, dokonywane przez Konsumenta nie naruszają prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w części Regulaminu „Prawo odstąpienia od umowy” oraz w obowiązujących przepisach prawa.
  17. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

Ceny towarów i całkowity koszt zamówienia

  1. Wszystkie ceny towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedawca może zmieniać ceny towarów podawane na stronie i podstronach Sklepu, z tym że zmiany te nie mają wpływu na treść zawartych wcześniej umów sprzedaży.
  3. Cena podana przy każdym towarze w Sklepie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  4. Sprzedawca może zmieniać asortyment Sklepu, wprowadzać nowe towary do Sklepu, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne lub wprowadzać w nich zmiany, z tym że zmiany te nie mają wpływu na treść zawartych wcześniej umów sprzedaży.
  5. Koszty dostawy na terytorium Polski ponoszone są przez Sprzedającego, o czym Klient jest poinformowany na karcie produktu lub w koszyku.
  6. W przypadku dokonania przez Klienta zamówienia poza teren Polski i o takich gabarytach, że konieczne jest przewożenie towaru na palecie, koszty przesyłki są wyliczane indywidualnie z firmą spedycyjną, o czym Klient zostaje informowany przy składaniu zamówienia drogą telefoniczną, lub mailowo, jeżeli zamówienie zostało złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego.

Formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
    1. Płatność przy odbiorze: należność pobiera pracownik firmy lub kurier
    2. Przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    3. Podmiotami świadczącym obsługę płatności online są:
      1. Blue Media S.A.
      2. PayPal
    4. Płatności kartą płatniczą udostępnione przez firmę Blue Media S.A.
      Dostępni operatorzy kart płatniczych:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro

      W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  2. Klient może opłacić zamówione towary z dostawą poza terytorium Polski jedynie przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy.

Dostawa towaru

  1. Dostawa towaru odbywa się w czasie wskazanym w części Regulaminu „Czas realizacji zamówienia” do miejsca dostawy wskazanego przez Klienta.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, iż Klient powinien zadbać o podanie aktualnego adresu dostawy zamówionego towaru, co uprości dostawę towaru do Klienta oraz znacznie skróci czas dostawy towaru.
  3. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego przesyłki, zaleca się, aby Klient dokonał jej otwarcia i sprawdzenia stanu zawartości. W przypadku jakichkolwiek niezgodności w zawartości dostarczonej przesyłki sugeruje się, aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół niezgodności, który powinien być podpisany przez Klienta i kuriera dostarczającego przesyłkę. W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
  4. W przypadku, gdy Klient z własnej winy nie dokonał odbioru przesyłki z Towarem, zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwrotu przesyłki - chyba, że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki).
  5. Dostawa realizowana jest wyłącznie pod wskazany w zamówieniu adres. Pracownicy firm kurierskich nie są zobligowani do wnoszenia paczek gabarytowych, przekraczających wagowe normy bezpieczeństwa bezpośrednio do lokali mieszkalnych. Palety dostarczane są pod wskazany adres, a kurier nie ma obowiązku rozpakowywać palety i wnosić zamówionego towaru do mieszkania.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Jeżeli Klient jest Konsumentem, to, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), przysługuje mu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Internetu w terminie 30 dni od dnia wejścia w posiadanie Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią (inną niż dostawca Towaru).
  2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży złożonego na piśmie lub emailem.
  3. W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy Konsument powinien wysłać swoje oświadczenie do Sprzedawcy na jego adres pocztowy lub adres e-mailowy wskazany w części Regulaminu pt. „Definicje” pkt 1) przed upływem 30-dniowego terminu do odstąpienia.
  4. W przypadku wysłania przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogę e-mailową Sprzedawca niezwłocznie po jego otrzymaniu wyśle do Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia.
  5. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży ze Sprzedawcą umowę uważa się za niezawartą.
  6. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszt dostawy Towaru (z tym zastrzeżeniem iż Sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu Konsumentowi dodatkowych kosztów dostawy Towaru wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności na konto bankowe wskazane przez Konsumenta. W każdym przypadku Konsument nie ponosi dodatkowych opłat w związku ze zwrotem płatności.
  8. Towar odpowiednio zabezpieczony Konsument odsyła lub dostarcza niezwłocznie na koszt własny, na adres Sprzedawcy podany w części Regulaminu pt. „Definicje” pkt 1, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie Towaru do Sprzedawcy przed jego upływem.
  9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, co oznacza, iż Sprzedawca nie pokrywa kosztów zapakowania, zabezpieczenia czy przesyłki Towaru od Konsumenta do Sprzedawcy.
  10. Sprzedawcy przysługuje prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności na rzecz Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej wysłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości odsyłanego Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, a także z jego nieodpowiedniego zabezpieczenia na czas transportu.

Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 ze późn. zm.) Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od daty wydania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem przy pomocy poczty elektronicznej na biuro@antyki24.pl, lub za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej.
  2. W razie odstąpienia od umowy przez klienta umowa jest uważana za niezawartą.
  3. Towar zakupiony przez klienta podlega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe, towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie z wszystkimi dokumentami (faktura, instrukcja itd.). Po zgłoszeniu zwrotu zakupionego produktu prosimy o wcześniejszą informację dotyczącą wysyłki zwracanego artykułu. Koszt zwrotu towaru do Sklepu ponosi klient. Zwracany produkt należy dostarczyć na adres: Antyki24, Sztumska Wieś 208, 82-400 Sztum.
  4. Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie czternastu dni.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Zwrot zapłaty nastąpi tym samym kanałem, którym Kupujący dokonał płatności, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu płatności. W każdym przypadku Konsument nie ponosi kosztów zwrotu płatności.
  7. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą np. towary o zmienionych parametrach (wymiarach, kolorze, itp.) na specjalne zamówienie klienta.

Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Towaru wolnego od wad.
  2. Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego wobec Klientów będących Konsumentami, Sprzedawca odpowiada za wady Towaru, które zostaną stwierdzone przed upływem 2 (dwóch) lat od daty otrzymania przesyłki przez Konsumenta lub wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią.
  3. Reklamacje dotyczące Towaru można składać pisemnie lub emailowo na adres Sprzedawcy wskazany w części Regulaminu pt. „Definicje” pkt 1. W reklamacji należy opisać rodzaj wady Towaru oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji, a także podać swoje dane kontaktowe (np. email lub numer telefonu) umożliwiające kontakt Sprzedawcy z Konsumentem. W celu usprawnienia procesu rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zaleca dołączenie zdjęcia reklamowanego towaru, co jednak nie jest warunkiem koniecznym dla złożenia reklamacji.
  4. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i w związku z tym przy uszkodzeniach mechanicznych towaru do zgłoszenia reklamacyjnego zaleca się dołączenie protokołu szkody spisanego przez kuriera przy odbiorze przesyłki, albo w ciągu 7 dni od przyjęcia przesyłki. W tym przypadku sugeruje się także dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego fotografii uszkodzeń. Wyżej wymienione dokumenty wymagane są przez firmę kurierską, która rozpatruje te reklamacje, jednakże nie są warunkiem koniecznym dla zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji do Sprzedawcy.
  5. Konsumentowi przysługują roszczenia reklamacyjne szczegółowo określone w przepisach Kodeksu Cywilnego.
  6. Konsument odsyła lub dostarcza do Sprzedawcy reklamowany towar na własny koszt, który w przypadku uznania reklamacji za zasadną, zostanie mu zwrócony na wskazane konto bankowe wraz z kosztem zakupu towaru i kosztem wysyłki od Sprzedawcy do Konsumenta. Sprzedawca nie przyjmuje niezamówionych przesyłek za pobraniem.
  7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
  8. W przypadku Klientów nie będących Konsumentami, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady Towaru.

Czas trwania umowy o założenie Konta w Sklepie

  1. Umowa z Klientem o założenie Konta w Sklepie zawarta jest na czas nieokreślony.
  2. Klient rozwiązuje umowę o założenie Konta w Sklepie poprzez usunięcie swojego Konta ze Sklepu lub poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy emailem na adres e-mail: biuro@antyki24.pl lub na piśmie na adres Sprzedawcy podany w części Regulaminu pt. „Definicje” pkt 1. Z chwilą usunięcia Konta lub dotarcia do Sprzedawcy oświadczenia o rozwiązaniu umowy umowa z Klientem zostaje rozwiązana bez zachowania okresu wypowiedzenia.
  3. Sprzedawcy przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o założenie Konta w Sklepie z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia liczonego od dnia, w którym oświadczenie o wypowiedzeniu doszło do Klienta, w taki sposób, że mógł się zapoznać z jego treścią, w przypadku, gdy Sprzedawca podjął decyzję o zaprzestaniu prowadzenia działalności w formie Sklepu lub Klient uporczywie narusza postanowienia Regulaminu. Wypowiedzenie może nastąpić w formie pisemnej bądź e-mailem na adres e-mail wskazany przez Klienta.

Dane osobowe

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (RODO) (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1000) Sprzedawca informuje, iż dane osobowe Klienta są przechowywane w bazie danych Sprzedawcy.
  2. Dane osobowe Klienta są zbierane i przetwarzane na potrzeby realizacji zamówień przez Sprzedawcę oraz usług objętych Regulaminem, a także – o ile Klient wyraził na to zgodę w trakcie zakładania Konta w Sklepie – w celach marketingowych i statystycznych, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, oraz żądania zaprzestania przetwarzania danych, które należy zgłosić w formie pisemnego oświadczenia na adres Sprzedawcy podany w części Regulaminu „Definicje” lub mailem na następujący adres e-mail: biuro@antyki24.pl.
  4. Klient jest zobowiązany do starannego przechowywania swoich danych służących do logowania w Sklepie, tak aby żadne osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do tych danych.
  5. Sprzedawca nie udostępnia danych osobowych Klienta żadnym podmiotom trzecim, nieuprawnionym do realizacji zamówienia Klienta.

Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie nagłówki użyte w treści Regulaminu mają jedynie charakter techniczny i ułatwiają orientację w jego tekście.
  2. Do korzystania ze Sklepu wystarczające jest standardowe oprogramowanie tj. system operacyjny oraz przeglądarka internetowa.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Telefon:

Telefon: 512 752 115

Email: biuro@antyki24.pl

filtry więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium